Imorgon bär det av!

I morgon bär det av!!!!! Jag har inte räknat dagarna, trodde dock att jag skulle göra det. Men det blev panik i måndags och jag var tvungen att fixa extra mycket. Så jag har verkligen inte haft tid och skriva om förberedelserna...men helt enkelt lite packning och inköp av saker. Skriver mer i morgon, hoppas jag har tid....det är mycket som skall organiseras och göras. Fick nämligen lite skolarbete med mig.... Första etapp: Helsingborg- Heberg ca 13 mil! Jag ser inte så mycket längre, tar en dag i taget Avgång 6.30! en lång dag, beräknad ankomst tid vid 16 Ciao!

Kommentarer
Postat av: syster

Kreativa syster-yster ♥ se nu till att varva ner så att du kan njuta av din sen mycket länge planerade resa... Kom ihåg att syster vill ha en ego up-to-date every day... ☺

2010-04-23 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0