Vad ska man göra när det snöar?

All träning är bra träning, gå en promenad och njut av vädret eller stanna inne och njut av en bra bok. Man behöver verkligen inte träna varje dag, det gäller också att göra andra saker som gör att man mår bra. Jag slutar alltid kvällen med en god kopp örtte och en god bok. Det gör att jag får möjlighet att slappna av och tänka över var som händer dagen efter. Försvinna i bokens värld.

Kom ihåg att det är lika viktigt att ta hand om det mentala så som det fysiska annars når man aldrig bra resultat.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Jansson

Hej Josefin! Läste artikeln om dig och ditt projekt att cykla mot mobbing. "Jag skulle lätt kunna cykla Svrige runt"...



Jag hittar inte några kontakt uppgifter till dig. Kan du inte maila mig på fredrik.jansson[snabel-a]cykelklubben.se



Ha det så gott tills vi hörs och lycka till så länge! :)



Bästa hälsningar

Fredrik Jansson

2010-02-05 @ 16:54:05
URL: http://www.cykelklubben.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0