Fredag

Då var det äntligen fredag. Efterlängtade fredag. Bara vetskapen om att man skan ta det någorlunda lugnt i två dagar är så enormt skönt. Denna veckan har jag arbetat stenhårt, det har ju gett reslutat också, så idag skall jag unna mig att ta det lugnt ikväll och fira mer eller mindre.


Det är mycket att göra just nu, och då gäller det verkligen att prioritera vad som är viktigt och vad som är mindre viktigt. Att göra ett så här stort projekt innebär att jag måste se upp med att inte köra på för hårt. Helt enkelt att ibland stanna upp och fundera en extra gång, och absolut inte rucka på sömntimmarna. Då går allt finemang.
Så ikväll skall jag se på en bra film, och äta god mat. Det blir afrikansk gryta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0