Premiär!

Idag har jag träffat en enormt inspirerande person; Ulf Ståhl. Han har cyklat massor av lopp 60 mil i ett sträck, 100 mil i ett sträck. Det känns så naturligt och prata med en sådan person. Så himla inspirerande.
Detta är förresten en blogg om mig på min väg där jag ska cykla sydsverige runt, en resa på cirka 100 mil. Detta ska jag göra under två veckor, från söndag vecka 11 till söndag vecka 12. På den här bloggen kommer ni att få följa mina förberedelser, men också kommer bloggen att vara med på resan där ni får följa varje dag på cykelresan.
Här kommer ni att följa mina funderingar, mål och upplevelser fram till resan och på resan.

Kommentarer
Postat av: Ena :)

You go girl :D

2010-01-13 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0