Tidningar och sponsorer

Idag har jag suttit och skrivit lite på vad jag ska säga till sponsorer och tidningarna, för att de verkligen ska vilja dels göra en story, dels stödja mig. Jag har hela tiden vetat varför jag vill göra detta, för mig känns det så enormt naturligt och simpelt att det är en självklarhet.
Saken är den att jag älskar utmaningar, det gör att jag verkligen uppnår min riktiga potential. För varje utmaning som jag klarar av blir jag mer och mer säker på att ingenting är omöjligt. Jag har insett att med hårt arbete och en stor portion vilja och glädje kommer man långt. Det handlar i slutändan att hitta positiva delar i allt man gör. Eller som jag har som motto: Always look on the bright side of life.
Många undrar varför gör man en sådan sak som att cykla sydsverige runt. Det handlar om att testa sina gränser och stiga över dem. Finna utmaningar som är lite svårare än vad man tror man klarar av och successivt dela upp i små bitar och mentalt vänja sig vid tanken. Då, är absolut ingenting omöjligt.
//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0