Etapp 11 Nymölla-Helsingborg SISTA ETAPPEN

Nu var man hemma. Herrregud, helt ofattbart. Nu har jag genomfört 120 mil på cykel. Jag kom hem vid 10 i fyra och nu har jag ätit och njutit. Åkte iväg till träningen också. I morgon tror jag att det blir en njutardag full med plugg, men ikväll skall jag bara sitta och njuta.

Denna resa har verkligen lärt mig mycket, just att jag har vuxit när det kommer att ta hand om sig själv. Komma på kreativa lösningar etc. Man har inget annat val, än att bara förlita sig på sig själv och sin egen uppfinningsrikedom.

Jag började vid Nymölla vid sju i morse, sakta men säkert trampade jag på. Eller det gick faktiskt väldigt fort, det var precis som om benen visste att de skulle hem och därmed fann extra energi. Det är något som jag har lärt mig; allt sitter i huvudet. I klippan blev jag bemött av min pappa och då gick det genast fortare hem. Vi hade medvind hela vägen, vädergudarna var verkligen med mig hela vägen. Totalt 2 h regn, men annars moln och sol, så jag har fått en fin hjälmbränna.

Nu skall jag ta avstånd från detta och låta det sjunka in, just nu känns det helt ofattbart. Skall skriva lite mer sedan om mitt totala intryck sen, men just nu är det helt blankt!

JAG KLARADE DET!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna Wallteg

Måste bara säga att jag tycker du är OTROLIGT duktig :)

2010-05-05 @ 18:36:44
Postat av: Olof

råkade hamna på denna sida..



Väntar spänt på det där totalintrycket.. :) Fler långturer planerade?

2010-05-22 @ 07:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0